De lente is begonnen – op naar buiten

Home » Noord-West » Zuilen » De lente is begonnen – op naar buiten

UTRECHT – Verslaggever Wies Broere ging naar de Rollade om bewoners te spreken nu het weer warmer wordt. Omwonenden kijken ernaar uit om weer meer buiten te zijn. Sommigen willen met hun kleinkinderen spelen, anderen gaan weer aan de slag in de tuin.

Delen: