Een nieuwe wijkagent in Ondiep – Marc vertelt over zijn eerste maanden

Home » Noord-West » Een nieuwe wijkagent in Ondiep – Marc vertelt over zijn eerste maanden

URTECHT -Ondiep heeft een nieuwe wijkagent: Marc. Verslaggever Wies Broere spreekt hem over zijn eerste maanden in de wijk. Marc vertelt over zijn dagelijkse werkzaamheden, de afhandeling van klachten, de aanpak van overlast door hangjongeren en de samenwerking met organisaties in de buurt. Ook gaat hij in op de daling van het aantal woninginbraken en de stijging van digitale criminaliteit.

Delen: